Tuesday 1 May 2012

Ghomen

Pagi kelmarin entah dari mana aku dapat power untuk berjogging pada pukul satu pagi . Selalunya aktiviti aku pada pukul satu pagi adalah seperti mencuci tandas ,membasuh baju , membantu ibu di dapur dan pelbagai lagi aktiviti yang sering dilakukan sebagai anak yang soleh.

Setibanya aku di tempat jogging ,aku senyum lebar ,kerana terdapat banyak kereta yang parking disekeliling track jogging .Alhamdullilah , ada juga orang yang rajin seperti aku ini joggng pada pukul 1 pagi.

Maka ,setelah panas panas badan ,aku pun berlari lari anak sebanyak satu pusingan .

Namun ,aku tidak nampak pun kelibat kelibat orang yang berjogging seperti mana yang aku inginkan.

Jadi ,aku pun lantas pergi menyiasat kenapa tiada orang jogging sedangkan terdapat bilangan yang banyak kereta parking disekeliling track.

Rupa rupanya mereka sedang beromen .

0 kritikan: