Sunday 27 October 2013

Conspiracy Awkward

Aku kenal dia setahun lebih.

For me ,she's the most exciting girl i've ever met.No doubt.

Tapi masalahnya ,dia tak suka aku.Erghhh.Dia penah cakap dia suka aku.Tapi dia tak suka aku.

Aku okey kalau tak suka,but dont left me hanging.

Dia ada kawan lelaki ,which for me ,budak lelaki tu memang suka kat dia.I don't really sure dia sedar ke tak benda tu ,or dia saja buat buat tak tahu.

And ,she's even have kawan lelaki lain yang mesej dengan dia everyday.

Macam aku ni is one of her option.I'm not gonna be your option.

For me,lelaki mesej perempuan hari hari ni either dia gay or dia memang suka that girl.

Alasan dia ,she's not ready in relationship.Dia study lagi,membawa harapan keluarga bla bla.Eh ,aku tak pernah kacau study kau ,aku even tak pernah halang kau buat apa yang kau nak.
 
Atleast have a cortesy to tell me that , i'm the only guy friend that she care about.Or mybe cakap kat aku jangan give up.Or mybe bagitau aku dia suka aku but now its not the time ,be patient.

Dia cakap ,dia sayang aku.Pffffftt.Whats the different being in relationship ke tak ,kalau kau sayang aku.

Kau dah sayang sayang dengan aku ,bila aku nak cari lain ,kau pun tak kisah.See! She's not even care.

Senangkan kau sayang orang lain?.Yes ,you are friendly.I get it .

I'm not leaving you ,but you're not stoping me either.

Tulahhh,kadang kadang aku nak leave it as a friend just like before,sebagaimana yang dia nak.But ,seriusly,aku tak boleh .Aku tak boleh mesej kau hari hari tanpa ada perasaan kat kau.

And thats it .I'm gonna stop messaging you.Yes , we are friend .But it's not gonna be the same

1 kritikan:

Scha Nazri said...

Its totally awkward. Kau yakin kau nak give up macam tu je?