Saturday 14 April 2012

"Nok potong ke dok?"

Hari ini ,aku bangun pada pukul 6 pagi . Satu benda yang aku jarang jarang buat kecuali semasa bulan puasa .

Aku rasa ,itulah kelemahan aku .Kalaulah satu hari nanti Amerika datang serang Malaysia pada seawal pukul 6 , nampaknya ,aku lah sasaran paling mudah dan aku akan mati tanpa berjuang .

Dan itu bukan cerita yang aku nak sampaikan.

Hari ini aku bangun dan berjogging .Ya , aku tak tipu .Jogging.

Aku berlari lari anak di Tasik Sek 7 sebanyak dua pusingan .Aku ulangi , 2 pusingan .Ya ,aku sekali lagi tak tipu.2 pusingan tanpa henti.

Dan itu bukan juga cerita yang aku nak sampaikan.

Cerita yang sebenar adalah , aku berlari dibelakang gadis 'pakai legging tapi tak pakai seluar dalam' sebanyak 2 pusingan . Merembes peluh serta air liur aku.

Sekian .Bye.

2 kritikan:

BuDaK cOmOt said...

hahahahhhah selebet!~~

Unknown said...

Poyo sial haha.